Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2006 22:19 - Икона
Автор: kireza Категория: Хоби   
Прочетен: 1588 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 на Наталия
    гр.Самара      

      Икона

Появи се,мила,в светът ми скучен,
млада и красива,с чар неустоим;
горестта помете като вятър бурен
- пред неизвестността,притихнали,стоим.

Мечти,надежди - отдавна ги погребах,
към залезът закретал с примирение,
но младостта връхлетя и аз се стреснах,
в красотата взрял се с възхищение.

Бяла светлина прониза тъмнината
на ноща страдалска,прихлупила светът  
- тъга и горест прогони от душата  
и страстите вечни пламнаха с лъчът. 

Затуптя сърцето в ритъма забравен
на желания и блянове от младостта
и светът отново красив е и забавен
с въжделенията си древни на страстта.

На вяра нова икона си,Наталия,
пред нея коленича с упоение,
да се сбъднат младежките ми мечтания,
да получа за страстта си опрощение.

                                     Бургас,19.11.2005 г.



Тагове:   икона,


Гласувай:
1



Предишен постинг

1. kireza - Ха сега.....
24.06.2008 10:41
"www.marmalad.com"
1.За да мога да изплагиатствувам е нужно и да прочета неговото стихотворение,а за това е нужна регистрация,която никога не съм извършвал във въпросният сайт.
2.Първата публикация е в "ХуЛите" където членуват над 8000 човека и те не биха пропуснали плагиатство,тъй като шарят по целият интернет.
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=38744
3.Пиша за удовлетворяване на собственните си душевни потребности,не за слава и т.н.,така че не ми е необходимо да преписвам чужди стихове.
4.Датата на публикуването в ХуЛите не може да се подправя,така че ако стиховете ми са публикувани по-рано от тези на Вашият познат,то не може и дума да става за плагиатство.
5.Пиша както умея и не за публика,а за себе си!Стилът си е само мой и е характерен за всичките ми стихове,което не е изключение и за настоящето стихотворение.Добро или лошо,то си е мое лично изживяване по действителна личност от гр.Самара....Никога не пиша гледайки в тавана...
6.Когато пиша мнения за чужди стихове никога не съм анонимен,и независимо дали критикувам,изразявам уважение чрез обръщението,което за съжаление Ви е непознато....
Одобрението на Вашият коментар закъсня,тъй като не съм влизал в блога си май от създаването му...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kireza
Категория: Хоби
Прочетен: 27628
Постинги: 4
Коментари: 3
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930